Tehdy sporťák,dnes šrot…
Tak teď Vám objasníme včem máte pravdu a včem nikoliv…
Jelikož Opel Calibra 4×4 Turbo je můj oblíbený kousek dal jsem si na této recenzi obzvlášť záležet…
Trochu informací o již zmiňovaném voze…
Stručná charakteristika:
Opel Calibra 2.0V 4×4 Turbo i když překročila stářím hranici 10let tak ačkoliv se nezdá “nakopala by zadek” mnoha dnešním autům stejného obsahu…
ale co plusy a mínusy?
Tak si uvedeme pár plusů…
+ má poměrně na svůj výkon malou spotřebu okolo 8 litrů
+ Myslim si že se perfektně tuní…
+ není vysoká pořizovací cena,slušná Calibra se dá sehnat okolo 90 000Kč
+ Podívejte se na tu nádheru… =)
Nebude me tu vypisovat všechny plusy,těch by bylo opravdu mnoho…
Tak ted pár mínusů….
– Jak už jsem řekl auto překročilo stářím hranici 10 let
– Auto má snahu rezvět,ale toto záleží jen na Vás,stačí zavařit na stříknout gumoasfaltem a můžete bezstarostí jezdit…
– velká poruchovost,tykajcíse součástí opotřebených stářím…
– Motor by potřeboval lechčí GO,to víte stáří,tak nejčastěji odchází…
*praskaní vodních hadic*
*elektrika*
*čidla*
*alternátor*
*praskání hlav*
*simeringů v rozvodovce*
*a dalších mnoho problémů se 4×4*
Zkrátka plusy a mínusy si určitě na autě najdete samy,a ačkoliv to vypadá že auto už je zralé do šrotu,nemusí tak být když občas auto necháte opravit,seřídit…
Tady se můžete mrknout na více fotek o calibře…